darmowa dostawa

sprawdzenie pliku

rodzaje płatności

ekspresowa wysyłka

Papier firmowy

klikając "i" uzyskasz informacje o wybranych parametrach

Oblicz cenę produktu

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
Trwa wgrywanie pliku, proszę czekać
Pliki można wgrać również w późniejszych etapach zamówienia.

Nakład i cena

Zamów do godz. {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.startToHour}} wyślemy:
{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(8,2)}}.{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(5,2)}}
Na złożenie zamówienia
Zamów do godz. {{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.startToHour}} wyślemy:
{{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.date.substr(8,2)}}.{{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.date.substr(5,2)}}
Zamów do godz. {{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.startToHour}} wyślemy:
{{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.dayName}} Na złożenie zamówienia
Nakład Cena netto
(Cena brutto)
Cena netto
(Cena brutto)
Czas realizacji
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
{{cartElement.realizationObject.inDays}} (dni)
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Papier firmowy

Parametry

{{param.parameterName}}:{{param.parameterValue}}
Wysyłka: {{ controller.focusCartElement.realizationObject.date}}
cena netto:
cena brutto:

cena nie zawiera kosztów przygotowania projektu
cena za ilości poniżej 1 m2 zaokrąglana jest do 1 m2

{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka

Dodaj do koszyka Pobierz pdf

Papier firmowy

Prosta forma, minimalistyczna grafika, podstawowe dane firmowe. Opis który mógłby pasować do wizytówki, ale jest w tym przypadku charakterystyką typowego papieru firmowego. Jest to forma reklamy trochę jakby zapomniana aczkolwiek niezasłużenie. Dawniej, razem z wizytówkami i pieczątką firmową stanowił zupełne minimum wspierające wizerunek firmy. Wizytówka informująca o nazwie, adresie i nazwie firmy, pieczątka z danymi firmy – bez niej żadne pismo nie mogło nabrać „mocy urzędowej” i wreszcie papier firmowy – bo przecież nie wypada szanującej się firmie wysyłać korespondencji na kartce wyrwanej z zeszytu...Papier firmowy – standardowa kartka w formacie A4 - dopasowana rozmiarem do druku na zwykłych drukarkach biurowych, idealna do pisma odręcznego dzięki niepowlekanemu papierowi. Przez długi czas była jednym z podstawowych narzędzi nienachalnej reklamy czy może raczej informacji o firmie i danych adresowych. Logo i kolorystyka związana z firmą dopełniała całości. Papier firmowy to oficjalny dokument do korespondencji wewnątrz firmy jak i do komunikacji zewnętrznej w formie listu czy faxu (w dobie e-maili i smsów prawie zupełnie wychodzącego z użycia).

Papier firmowy obecnie dodaje powagi i elegancji działaniom firmy. Jest takim dodatkiem bardziej symbolicznym niż narzędziem masowej reklamy. W obecnych czasach gdy druk cyfrowy i offsetowy stał się o wiele tańszy i bardziej powszechny, gdy jakość druku znacząco wzrosła, podobnie jak różnorodność oferowanych aktualnie form reklamy drukowanej np. ulotki proste i składane, katalogi, menu, broszury, papier firmowy pełni rolę użytkowego znaku mówiącego: „jesteśmy solidni, godni zaufania, mamy swoje zasady, dbamy o swój wizerunek i tak samo będziemy dbać o naszego Klienta”. Od strony technicznej jest to druk offsetowy, dzięki czemu może być bez obaw używany do wydruków firmowych na drukarce laserowej. Tego typu urządzenia utrwalają nadruk przy pomocy wysokich temperatur, a wykonany wcześniej poddruk farbami offsetowymi sprawdza się tutaj znakomicie. Nasza drukarnia w Warszawie oferuje zarówno pełnokolorowy druk CMYK (w przypadku papieru firmowego będzie to druk jednostronny) jak również pomoc w kwestii przygotowania projektów do druku.

Format papieru firmowego:

Rozmiar po obcięciu wynosi: 210 x 297 mm (A4),

Format projektu:

Projekt musi mieć wymiary 214 x 301 mm tj. o 2 mm większe z każdej strony w stosunku do rozmiaru docelowego ulotki. Grafika powinna być wyciągnięta na 2mm spadu. Akceptujemy pliki w formatach: .cdr, .eps, .tiff, .pdf, w przestrzeni kolorystycznej CMYK. Jeśli w projekcie występuje tekst przypominamy, że przed należy zamienić go na krzywe lub osadzić czcionki w pliku (.pdf). W przypadku przesyłania więcej niż jednego pliku, prosimy o spakowanie plików do archiwum ZIP/RAR.